Mengapa harus menyertai Dymium XOX

Wednesday, November 10, 2010

1. Latar Belakang Syarikat Yang Kukuh!

Puchong Centre
E-Dymium Network Sdn Bhd
Suite 3A -18, 19,20,21 & 22, Staircase 5, Menara KLH,
Pusat Perdagangan KLH, Bandar Puchong Jaya,
47150, Puchong, Selangor, Malaysia


2. Perniagaan Yang Sah di Sisi Undang-undang



3. Produk Yang Tidak Merungikan Sesiapa

Kami tidak menjual produk yang membuatkan anda terpaksa berfikir 2 kali untuk mengunakan produk ini, kerana anda telah biasa mengunakannya dan telah menjadi satu keperluan penting untuk anda.  Kami hanya memperkenalkan produk yang wajib beli dengan harga yang sama dipasaran tetapi memberikan kadar faedah yang sangat berbeza dan sangat menguntungkan.
 

4. Modal Sangat Kecil tapi Faedah Banyak

Dengan Dymium XOX anda tidak perlu mempunyai modal yang besar untuk menyertainya. Dengan hanya RM8.80 anda dah boleh mula berjimat. Sekiranya anda ingin mendapatkan pelindungan Insurans RM20,000 anda cuma perlu menambah RM 60 dan dengan serta-merta anda telah menjadi ahli dan secara tak lansung anda berpeluang untuk menambah pendapatan sampingan. Atau anda ingin menjadikan ianya sebagi satu bidang keusahawanan untuk menjana pendapatan sehingga 5 angka

5. Permintaan Yang Berterusan!!

Permintaan terhadap keperluan Prepaid adalah sentiasa ada. Contohnya; Sekiranya Si A membelanjakan RM80 sebulan untuk mendapatkan prepaid handphonenya, dia pasti berbuat perkara yang sama pada bulan hadapan malah kemungkinan akan lebih dari RM80. Ini kerana prepaid kini telah menjadi keperluan harian masyarakat kita sekarang. Dari permintaan yang konsisten inilah yang akan menjamin pendapatan anda di dalam Dymium XOX dan semakin lama semakin bertambah!


6. Tiada Sebarang Risiko

Berisikokah untuk membeli Simpack RM8.80 ni. Tidak bukan, ini kerana anda membeli untuk memberikan penjimatan untuk anda sendiri. Dan pastinya anda tetap akan membeli prepaid setiap bulan. Bukan sahaja anda, Adik-beradik, kakak, abang, kekasih, teman rapat, rakan sekerja tetap akan membelinya setiap bulan. Dengan Dymium XOX anda boleh top-up serendah RM1.
Sekiranya anda menjadi ahli dengan bayaran RM60.00. Adakah ianya merugikan anda. Rasanya tidak, kerana anda sayangkan diri anda, untuk melindungi diri anda dari esident yang tidak anda jangkakan.
Bukan Risiko yang datang kepada anda tetapi pelindungan keselamatan.

7. Demo Sangat Mudah!

Anda tidak perlu mempunyai Ijazah atau Diploma untuk mengunakannya. Selagi anda mempunyai telefon bimbit, dan tahu menggunakan SMS, maka anda mampu melakukannya. Anda juga tidak perlu mempunyai kedai, tidak perlu mendaftar perniagaan, tidak perlu menyimpan stok, tidak perlu menjaja,  dan sebagainya. Anda cuma perlu kongsikan penjimatan ini kepada sahabat dan kenalan dengan hanya  menunjukan satu demo yang cukup mudah.

click di sini


8. Sistem yang Canggih!!

Bagi Anda yang menjadi ahli anda akan diberikan peluang  untuk mengakses ruangan ahli dimana semua kegiatan perniagaan anda direkodkan. Segala aktiviti atau urusniaga anda akan dicatatkan dalam Ruangan Cyber Office. Tiada kesilapan, tiada penipuan. Semuanya boleh dipantau sendiri oleh anda yang disediakan khas oleh pihak syarikat. Antara lain anda boleh memeriksa penyata jualan anda, penyata bonus, pengiraan bonus, senarai downline, promotion dan pelbagai lagi.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...